Jdi na obsah Jdi na menu
 


PLANK a SQUOT - VÝZVA BŘEZEN

28. 2. 2021
VYHLAŠUJI NÁSLEDUJÍCÍ VÝZVY NA BŘEZEN! Výzva č. 1.: VÝDRŽ V PRKNĚ (PLANK) Popis: v lehu na břiše udělejte vzpor ležmo s oporou o dlaně (můžete i o lokty, abyste si ušetřily zápěstí) a o špičky (ne o kolena!). Připravte si hodinky na podložku mezi ruce, vzepřete se a sledujte čas, jak dlouho vydržíte! Dýchejte, neprohněte se v bedrech! Čas zapište - ve formátu 0:35 nebo 1:28 = 35 sekund nebo minuta dvacet osm, podle toho, jak dlouho vydržíte! Zapisujte každý den, nebo kdykoliv tento cvik provedete. Pokud zkoušíte vícekrát denně, zapište pouze jeden čas a to, ten nejdelší! Výzva č.2: PODŘEPY neboli SQUOTY Popis: postavte si do prostoru kuchyňskou židli a postavte se tak, jako kdybyste si na ní chtěly sednout - tedy zády k ní. Zůstaňte vzpřímené a proveďte podřep, dotkněte se hýžděmi židle (ale nesedejte si) a zase vstaňte. Paže si složte před hrudníkem nebo předpažte a trup držte vzpřímeně, nepředklánějte se! Spočítejte si kolikrát dokážete podřep udělat. Nepřehánějte to, ať můžete druhý den chodit! Nezapomeňte si po cvičení protáhnout "kvadricepsy"! Použijte tabulku, kterou už máte (excel), jen si přidělejte kolonku na tyto dvě disciplíny. Zapisujte každý den a zase v polovině března zkusíme předběžné výsledky.
 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář